luni, 3 ianuarie 2011


Viata e un mister nedesluşit, iar timpul o dimesiune a Universului nu iartă nimic; trecutul fiind timpul care s-a scurs (până în prezent); întâmplările, faptele, starea de lucruri din această perioadă. Dacă am avea pentru o zi puterea de a schimba ceva din trecut, doar pentru 24 de ore, ce am schimba, oare? Din senin şi peste noapte m.am gândit ce aş schimba eu, dacă mi s.ar oferi şansa de a mă întoarce în timp pentru 24 de ore.

Deci sa încep...

- Eva nu ar mai asculta de şarpe, şi nu ar mai muşca din măr; J

- Formaţia ABBA si formaţia THE BEATLES, nu s.ar destrăma;

- Elvis nu ar muri;

- Titanicul nu s.ar mai lovi de un aisberg, nu s.ar mai scufunda;

- Merlin Monroe ar tari;

- J.F.K nu ar mai fi împuşcat;

- Nu ar mai fi ni un RĂZBOI MONDIAL;

- Nu ar mai fi nic un HOLOCAUST; J

- României nu i.ar mai fi luate teritoriile(Basarabia si Nordul Bucovinei) în iunie 1940;

- Regele Mihai al României nu ar mai fi exilat, şi monarhia ar rămâne în picioare;

- Deşi am vorbit mai sus de o continuare a monarhiei, o să spun un lucru destul de bizar şi fără sens, poate. Un alt lucru pe care l.aş schimba ar fi REVOLUŢIA ROMÂNĂ DIN 1989, şi moartea soţilor Ceauşescu, mi.ar fi placut să trăiesc mai mult în lumea creată de ei, şi mi.ar fi placut să aud, să văd ce s.ar fi întâmplat cu această ţară dacă ei şi.ar fi continuat viaţa şi planurile.

- Michael Jackson ar trăii;

Maria Tănase ar trăii mai mult;

- Le.aş face părinţilor mei o viaţă mai bună; J

O experinţă a liceului mai frumoasă, pentru sora mea şi BACU.L puţin modificat; J

- Mama nu ar mai cunoaşte acest gust amar al cuvântului, şi bolii în sine, numită DIABET; J

- Tata nu ar mai cunoaşte chinurile CANCERULUI; JL

- Si mai ales....aş şterge de tot din mintea mea şi din întregul UNIVERS...ziua de 07.06.2010...

Asta este aproape tot ce mi.ar plăcea să modific, dacă printr.o minune s.ar putea întâmpla aşa ceva. Voi... J??? Ce aţi modifica? Nu vă întrebaţi ce s.ar fi întâmplat sau cum ar fi fost lumea astazi dacă TRECUTUL ar fi fost altfel...???J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu