sâmbătă, 7 februarie 2009

ghemotok...

Sa ma prezint....ghemotoc...imi pare bine de cunostiinta. Presupun ca va suna cunoscut numele de REAL...??!!! deci...trec peste descriere...ceea ce nu stiti voi este ca..pana nu demult a fost casa mea....dap...o mare inghesuiala unde am trait cu fratii si surorile mele sau cel putin asta imi place sa cred. In fine...inghesuiala multa ce mai...mancare putina... libertate redusa... iar despre dreptul la exprimarea propriei opinii ..nici nu mai incep...:((...toate astea pana cand i s.a nazarit unei fete sa faca o vizita pana in caminul 10... destinatzia*Craiova..cartier-Lapush, si vazuand niste tizi de ai mei i.a venit stralucita idee ei si bunei sale colege de camera si prietena...(spiritul_liber)...sa faca o vizita pana in locatia mai sus mentionata sa ma adopte pe mine " soricelul de biblioteca" stiu...nici eu nu cred asta ..dar voi. Agitat la inceput, speriat de un nou inceput, dar...cu o personalitate puternica...am ajuns aici....unde sunt acum...si e bine...fara ingramadeala...multa mancare...libera exprimare...prea multa chiar..si mai ales ..iubire....Sa trecem peste faptul ca anumite persoane nu m.au acceptat la inceput..dar..au ajuns sa ma iubeasca acum, si peste fapul ca unii  ma poreclesc:     " BATJOCORA" , "FAVORITUL MEU"..."SOBO"...etc....  sa stiti ca primesc si  alintari din  dragoste : " nenorocit mik"( asta cand alerg prin toata camera si spiritul_liber...tine neaparat sa imi aminteasca k totul are o limita),      " pramatie"( dap...mai rod si eu...un perete...musama...etc..ce sa fac sunt in crestere dintzisori mei ...ca si mine..hei ..si am doar 2 ani de trait...aproape...ce stiti voi..)"shockate","bestie nenorocita"... Am uitat sa metionez k a fost foarte greu sa descoper toate trucurile posibile pentru evadarea mea de zi cu zi din micutza mea casa...dar totul e posibil si niciodata sa nu spui niciodata..Deci, asta sunt eu.....see ya .

3 comentarii:

  1. bah....il fakusi vedeta pe "al mik"...ce.l mai alinti tu ....si ai grija...k iti creste copilu' si se duce la fete.........app....ce ziceai k e....ce a zis dokul'?________________________-e fata sau baiat:-??

    RăspundețiȘtergere
  2. ''Ghemotoc'' daaa, cum sa nu, rasfatatul camerei pe care nu are nimeni voie sa il jigneasca sau sa se poarte urat cu el. Nu am fost incantata de cunostiinta facuta cu noul meu coleg de camera si ma inacapanam sa cred ca voi, colegele mele de camera si prietenele mele, nu vorbiti serios si ca totul este doar o gluma menita sa ma aduca pe mine la capatul rabdarilor...Ei bine, se pare ca nu a fost asa si vrand nevrand m-am trezit cu ''potaia'' sau ''dl.soarece'' , asa cum il alint eu... :D pe teritoriul meu si inca si cu drepturi depline asupra spatiului ocupat. Trebuie sa recunosc faptul ca am cam reusit sa depasesc starea de indiferenta afectiva fata de el si sa am ceva sentimente, ca sa zic asa, pentru ''individ'' , care ma napadesc brusc si din cand in cand ce-i drept... Bine acum, nu-ti face prea mari sperante in legatura cu relatia noastra, pentru ca nu cred ca va evolua, important este ca am reuntat treptat la ideea, pe atunci ''geniala'' de a face rost de o pisica ce trebuia ''sa se ocupe '' de el si de redarea linistii mele pe care incepusem sa n-o mai am. In prezent, sa zicem ca ne intelegem bine, doar ca eu prefer in continuare sa pastrez cat de cat distanta...e mai bine asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce la inceput se anunta ca o gluma, a adevenit realitatea, in ciuda privirilor suspicioase ale Ioneliei...O idee nebuneasca ce nu credeam ca devine realitate...dar care in scurt timp ne-a inveslit camera si care a devenit centrul turistic al tuturor vizitorilor nostri ;) App, eu, spiritul_liber, iar la libertate cred ca de la atata va ajunge sa ne rontaie toata casa...mai ales peretii... iar cu evdatul e complet fals...sa stiti....i-a luat mai putin de o ora saq isi dea seama cum sa evadeze.. acu tinem o carte mai groasa de 10 ori mai grea ca el... :D va dati seama? /:)

    RăspundețiȘtergere